Artykuły wniosą świeżość w Twój pogląd i sposób życia! Jesteśmy ciekawi świata, przez Naszą dociekliwość rozłożymy na czynniki pierwsze nawet najprostszą informacje.

Czas na zmiany

Szkoła, praca, godziny spędzone przy biurku i w dodatku ta koszmarna pogoda za
oknem – szaro, zimno i ponuro. Brak czasu i chęci to wszystko sprawiło, że przez
zimę przybyło nam troszke kilogramówm, a do wakacji coraz mniej czasu. Już nie
bawem wyjrzy słońce i zrzucimy z siebie grube kurtki i swetry przydałoby sie
też zadbać o zrzucenie tego co w letnich ubraniach bedzie wyglądać nie
korzystnie. A napewno obniży naszą samoocene i samopoczucie.

DO ROBOTY!!!

stockvault-business-newspaper-section133298Pewnie zastanawiacie się, czy przy nadmiarze obowiązków, trybie życia który nie
pozwala na systematyczny trening na siłowni lub basenie jesteście w stanie
przywitać wiosne lżejsi o kilka kilogramów i to nie dużym kosztem?
jestem pewna, że TAK🙂

KLUCZEM DO SUKCESU STANIE SIĘ JEDZENIE!

Jedzenie – świadome, przemyślane oraz dobrej jakości. Bez głodówek, drastycznych
diet „kluczem do sukcesu”. Wystarczy przyswoić kilka zasad, które powinny
towarzyszyć nam już zawsze. Oto kilka z nich – wystarczy zapamiętać i wcielić w
życie.

CZAS NA MYŚLENIE!

Zamiast z góry zamartwiać sie, że kilogramów przybyło, a obowiązki nie
pozwalają na katowanie sie w siłowniach zacznij myśleć. Myśl co kupujesz, co
jesz i kiedy jesz. To co przybyło w pół roku nie zniknie w tydzień, ale już po
miesiącu można zobaczyć efekty🙂

CUKRY – CUKROM NIE RÓWNE!

stockvault-jellybeans134722 (1)Jeżeli chcesz przyspieszyć spalanie nagromadzonych zasobów tłuszczu pilnuj co
i kiedy jesz. Aby pozbyć sie tłuszczu, który nagromadził się wokół brzucha,
zrezygnuj z cukrów prostych, które powodują podnoszenie się poziomu cukru we
krwi na rzecz cukrów złożonych. Staraj się spożywać węgle (ryż, ziemniaki,
makaron, chleb) do południa. Tak, więc na początek: jasne pieczywo zamieniamy
na ciemne, słodyczom dajemy czerwoną kartke i usuwamy z listy naszych zakupów!

BIAŁKO, BIAŁKO I JESZCZE RAZ BIAŁKO!

Jedz je minimum 4 razy dziennie. Jesteś mięsorzerny? Dobra wiadomość: mięso
zawiera dużo białka, niezbednego budulca twoich mięśni. Pierś z kurczaka,
biały ser, serek wiejski,groch,fasola,soja no i jajka! (zamiast smażyć gotuj
lub piecz gdyż smażone potrawy są trudniejsze do strawienia). Tak ,więc z
kurczaka w panierce z ziemniakami i sosem rezygnujemy, a jutrzejszy przepis na
obiad to: PIECZONA PIERŚ Z KURCZAKA W ZIOŁACH+ BRĄZOWY RYŻ + SZPINAK  Z CZOSNKIEM (przepyszne i zdrowe🙂 )

TŁUSZCZ NASZ WRÓG!

stockvault-bread143858

Podstawowym błędem większości z nas jest całkowita rezygnacja z tłuszczów.
Należy pamiętać, że naszym wrogiem są tłuszcze nasycone. Tłustym fast-food`om,
smażonym mięsom oraz pączkom mówimy Nie! Jednak do posiłków w ciągu dnia
wprowadzamy tłuszcze nienasycone np. orzechy włoskie, sardynki oraz oliwe
(rezygnując z tłustych produktów nie tylko pozbędziesz sie tłustej oponki, ale
także korzystnie to wpłynie na twoja skóre oraz włosy).

NAPOJE!

Kiedy czujesz, że dopada Cię głód spróbuj zabić go wodą, w ten sposób
nakłonisz swoje ciało do spalania tłuszczu. Wychodząc z domu staraj się mieć
przy sobie butelke wody. A jeżeli Twoj dzień rozpoczyna się i kończy się na kawie,
bo kawa dostarcza energie (zawiera kofeine). Zrezygnuj jednak z dodawania
do niej cukru oraz zagęszczonego mleczka – oszczędzisz kalorie🙂

Na początek to tyle! To są tylko drobne zmiany, które mogą przynieść ogromne stockvault-fruits-cocktail119581
efekty! Wyrabiając sobie dobre nawyki żywieniowe, bez katowania się i
zniechęcania można pozbyc sie kilku kilogramów. Według badań ludzie, którzy
odrzucili złe nawyki żywieniowe na rzecz zdrowego jedzenia w ciągu pierwszych
15 tyg stracili średnio 8 kg – to tylko 1.5 kg mniej niż Ci którzy oprócz tego
wylewali swoje poty podczas ciężkich treningów.

Także do roboty! Przeanalizuj co jesz, kiedy jesz? Na początek wciel w życie
kilka poznanych zasad. Może niebawem dołączysz do tego kilkunastominutowy
trucht i efekty bedą jeszcze większe?
Polecam jeść – tylko z głową🙂

Natalia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 10 Kwiecień 2013 by in Sport, Zdrowie and tagged , , , , , , , , , , , , , , .
Jestem Fit
%d bloggers like this: