Artykuły wniosą świeżość w Twój pogląd i sposób życia! Jesteśmy ciekawi świata, przez Naszą dociekliwość rozłożymy na czynniki pierwsze nawet najprostszą informacje.

Druga odsłona MOTYWACJI

Nawiązując do poprzedniego artykułu, sprawdziłam co oznacza słowo „motywacja” dla innych. O to kilka wypowiedzi:

SmokeMaja:
Motywacja, to coś więcej niż słowo mające pomóc nam osiągnać cel. Motywacja to wiara w siebie. Umiejętnosć pokonywania przeszkód z podniesionym czołem, mimo bólu i łez. W koncu: „nikt nie mówił,ze bedzie łatwo…”Motywacja to siła, która jest w Tobie.
Natalia:
Motywacja  jest dla mnie silnie związana z praca, mobilizacją oraz ambicją. W zależności od tego, czego dotyczy motywacja, mobilizuję sie na różne sposoby- jeżeli efekty pracy, którą wykonam bedą zauważlne, docenione potrafie łatwo i szybko sie zmotywować. Im szybciej zaczne tym szybciej zobacze efekty  Jeżeli jednak motywacja dotyczy syzyfowej pracy… to z ta motywacja jest już troszkę gorzej.

Tomek:

Motywacja – to słowo kryje pod swoją powłoką wiele… Jest to taki złoty strzał, potrzebny bodziec, dzięki któremu odnajduję sens działania na wielu płaszczyznach. Pomaga mi w zdobywaniu doświadczenia, umiejętności właściwie w każdej gałęzi życia. Dzięki niej nie „zarastam mchem” i w każdy zwykły szary dzień – dzięki niej czuję, że muszę coś zrobić, aby życie było lepsze.

Kasia:

Motywacja jest dla mnie impulsem do działania, czymś co pozwala mi walczyć dalej i podejmować nowe wyzwania . Motywuje mnie wizja tego co mogę osiągnąć poprzez pewne działania, czynności, dobre słowo oraz chęć udowodnienia innym, że mogę dużo.

 A co dla Ciebie oznacza to słowo?

To jest Twój czas !!!

Ania

stockvault--stopwatch134668

3 comments on “Druga odsłona MOTYWACJI

  1. Ana Poli
    28 Kwiecień 2013

    Moja motywacja bardzo często płata figle. Pojawia się z niewiarygodną siłą, zaczynam działać i nagle sobie odchodzi ode mnie bez uprzedzenia. Muszę jej zatem szukać na nowo, co zajmuje bardzo dużo czasu. Dlatego nic mi nie wychodzi.

    • psychologsportu
      18 Czerwiec 2013

      Tak jest z tą motywacją przychodzi odchodzi, aby dokonać długotrwałych zmian w naszym życiu i pozbyć się złych nawyków potrzebne jest profesjonalne wsparcie i współpraca oparta na indywidualnych potrzebach.

  2. czasnasport
    30 Kwiecień 2013

    Na pewno, „coś” wychodzi, może tylko nie z wymarzonym skutkiem. Trzymam kciuki za odnaleźienie tej stałej MOTYWACJI.

    Pozdrawiam serdecznie🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 20 Kwiecień 2013 by in Sport and tagged , , , , , , , , , .
Jestem Fit
