Artykuły wniosą świeżość w Twój pogląd i sposób życia! Jesteśmy ciekawi świata, przez Naszą dociekliwość rozłożymy na czynniki pierwsze nawet najprostszą informacje.

Free time

Coraz częściej słońce ogrzewa nas swoimi promieniami – nadchodzi długo wyczekiwany czas wakacji. Niestety,  często jest tak, że nie potrafimy zagospodarować swojego czasu wolnego. Całe dnie spędzamy przed telewizorem, komputerem marnując cenne chwile.

Przeprowadziliśmy wywiad wśród studentów AWF – u, którzy po zdanej sesji egzaminacyjnej cieszą się wakacjami:

Tomek: Mam dopiero tydzień wakacji, a już zdążyłem popaść w rutynę. Wpadłem na świetny pomysł, który miał zabić czas, polepszyć moje zdolności fizyczne, a także przypomnieć o dzieciństwie. Z piwnicy wyjąłem zakurzone rolki i wraz z dziewczyną pojechaliśmy na 3 – godzinną przejażdżkę – bawiliśmy się świetnie.

Ania:  Pierwsze moje dni wakacji spędziłam na spotkaniach ze znajomymi. Wspólnie uwielbiamy spacerować, a przy tym świetnie się bawić. Zawsze wpadają nam zwariowane pomysły do głowy.  Spacerujemy po terenach leśnych, ale również lubimy usiąść nad rzeką i rozmyślać nad sensem istnienia.

Maciej: Jestem studentem i myślę po studencku, przedwczoraj z moim kolegą pojechaliśmy „na stopa” – nad morze. Wzieliśmy ze sobą trunek własnej roboty😛, do tego kanapki. Nie wykosztowaliśmy się, a bawiliśmy się świetnie.stockvault-family-holidays131423

Karolina: Mieszkam w mieście do plaży mam daleko, ale na szczęście mam dostęp do boiska do siatkówki plażowej. Na przywiezionym piasku z nad morza – cieszymy się grą z kolegami. Taka przyjemność kosztuje 12 zł za godzinę, gdy zbierzemy się w 4 osoby – wychodzi bardzo tanio. Emocje gwarantowane.

Aneta: W ostatnim czasie zdobyłam uprawnienia na animatora czasu wolnego. Przymierzam się właśnie do wyjazdu z dziećmi do Chorwacji. Moim zadaniem będzie organizowanie zabaw i gier, co jest moją pasją. Jest to idealna dla mnie oferta, ponieważ zwiedzę piękny kraj, spędze aktywnie czas, ale również zarobię „kilka groszy”. Przyjemne z pożytecznym!🙂

Jak widać każdy ma inny sposób na spędzenie wolnego czasu. Przed wami wakacje – najpiękniejszy okres w roku… Jakie macie plany ?

Skomentuj

Jestem Fit
