Artykuły wniosą świeżość w Twój pogląd i sposób życia! Jesteśmy ciekawi świata, przez Naszą dociekliwość rozłożymy na czynniki pierwsze nawet najprostszą informacje.

Od dziś Czas na Pilates

Zainteresowanie  dziedziną fitness,  a szczególności pilatesem zachęciły mnie do poszerzenie wiedzy na dany temat. Ćwiczenia pilatesowe  mają na celu rozciągnięcie  i uelastycznienie całego ciała, odbywają się przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne, precyzyjne. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale i te najmniejsze, położone głęboko. Twórcą tej dziedziny był Josef Humbertus Pilates, a stosowane ćwiczenia nawiązują do jogi, baletu, czy treningu siłowego.

Najważniejszą zasadą jest poprawne wykonywanie ćwiczeń a do tego naprawdę potrzeba czasu, z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech.

Kto już rozpoczął dawno przygodę z pilatesem proszę o cenne rady🙂

Ania

4 comments on “Od dziś Czas na Pilates

  1. juga
    27 Maj 2014

    Dobry filmik🙂 Pilates to kapitalna sprawa. Jestem początkująca i za wiele rad nie mogę dać, ale znalazłam fajny poradnik z opisami i zdjęciami na stronie http://www.szkolakregoslupa.pl/pilates może to Ci trochę pomoże🙂

  2. czasnasport
    28 Maj 2014

    Dziękuje za link:)

    Pozdrawiam,
    Ania

  3. get_fit
    15 Lipiec 2014

    Dzięki za filmik, ja ciągle dumam i dumam nad tym pilatesem, a tu trzeba się po prostu za niego wsiąść😉

  4. ćwiczenia fitness w domu
    23 Wrzesień 2014

    Ciekawy filmik:) Na pewno mi się przyda. Ostatnio słyszałam co nieco o Pilatesie i muszę tego spróbować. Bardzo lubię ćwiczyć w domu, bo nie lubię przeludnionych siłowni. Jeszcze raz wielkie dzięki za instruktarz🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 18 Maj 2014 by in Sport and tagged , , , , , , , .
Jestem Fit
