Artykuły wniosą świeżość w Twój pogląd i sposób życia! Jesteśmy ciekawi świata, przez Naszą dociekliwość rozłożymy na czynniki pierwsze nawet najprostszą informacje.

Świąteczny KLIMAT

Moi Drodzy,
dziś już ostatni dzień do pracy i zaczynamy urlop. Świąteczne przygotowania mam już w głowie…ale w głowie też mam te wszystkie potrawy, o których Mama mi wspominała…🙂

Ekipa Czas Na Sport życzy spokojnych i rodzinnych Swiąt Bożego Narodzenia. Oczyście swój umysł „zresetujcie się” zapominjcie na chwilę o obowiązkach ( będzie ciężko bo sama już mam z tym problem – więc zaplanujcie czas z rodziną i wykorzystajcie ten czas)

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU


~Ania

 

One comment on “Świąteczny KLIMAT

  1. herbalife
    12 Maj 2016

    Ale ten czas leci😉

Skomentuj

Information

This entry was posted on 22 Grudzień 2015 by in Ludzie i miejsca and tagged , , , , , , , .
Jestem Fit
